Динамічний ремаркетинг через Google Ads + GTM для e-commerce
Задача:
Налаштувати повноцінний динамічний ремаркетинг Google Ads через Google Tag Manager з підтримкою подій електронної комерції та передачею товарних параметрів.
Що було зроблено:
- Створено змінні GTM для
item_id,name,category,price,variant,quantity,value— через кастомні JS-змінні на основіecommerce.items - Підключено події:
view_item_list(каталог)view_item(перегляд товару)add_to_cart(додавання в кошик)view_cart(перегляд кошика)begin_checkout(оформлення)purchase(покупка)- Налаштовані окремі теги Google Ads на кожну подію з параметрами ремаркетингу
- Передано
Event Value(ціна або сума чеку) у тег - Протестовано всі події через Tag Assistant + Debug Mode
- Забезпечено стабільну передачу подій у Google Ads без дублювань
Результат:
- Теги Google Ads спрацьовують коректно на всі події
- Параметри товарів передаються динамічно відповідно до дій користувача
- Сформовано повноцінну базу для ремаркетингу по кожному етапу воронки
- Після впровадження: підвищена якість даних у Google Ads, можливість сегментації аудиторій по категоріях/товарах